Instagram Youtube Facebook עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הייעוד המקצועי שלי הינו לאפשר לאנשים לחיות חיים מתוך חופש פנימי, משמעות, הגשמה ותרומה, באמצעות הפסיכולוגיה האינדיווידואלית של אלפרד אדלר.

“אני מאמינה, ברוח הפסיכולוגיה האינדיבידואלית, שבני אדם משפיעים על המציאות שבה הם חיים. התסריט של חיינו הינו השתקפות האמונות שלנו על העולם ועל עצמנו .אמונות אלה הן לרוב לא מודעות, ולעתים קרובות מוטעות. כשאיננו מרוצים מעצמנו, ממערכות היחסים שלנו, מהחיים שלנו, כשאנו קמים בבוקר בלי אנרגיה, מתעצבנים בקלות, מרגישים עצב, ייאוש , תקיעות, חוסר משמעות זה הזמן להיעזר ולצאת למסע לגילוי עצמי ולשינוי התחומים הלא-מספקים בחיינו”.

“למדתי מאדלר ואני מאמינה בכח היצירתיות שבאדם ובחופש הבחירה, ביכולת של האדם להשפיע על המציאות שבה הוא חי ביכולת להתגבר על מכשולים בזכות להגשים את עצמנו בחובה להיות מי שנועדנו להיות ולהוות תרומה עבור אחרים.”

משתתפים ממליצים:

"מעריכה את אנאבלה שקד ולא מפסיקה ללמוד ממנה"

"כהרגלה בקודש, אנאבלה שקד כנה, אמיתית, בהירה ומעניינת"


"היה נהדר, מרתק, מחדש מצחיק ומאוד נהניתי"


" מאוד נהנית, מרצה רהוטה, חוש הומור ומעבירה את החומר בצורה קולחת ומעניינת- תענוג. השימוש בקטעים מסרטים מעניין ומגוון"

צילום: אבישג סהר ישוב

מרצים נוספים מאותו התחום

עולם שלם של ידע

גלו אירועים נוספים

הקתדרה היא מרכז בינתחומי ללימודים. במשך 15 השנים האחרונות למעלה מ-15000 אזרחים, בוגרים וצעירים נוהרים אל המוזיאון – מוז״א ברמת אביב כמו גם לסניפי הפעילות בכפר שמריהו, בית התפוצות במוזיאון תל אביב, סינמטק תל אביב, בתי הקולנוע ביס פלנט, הוד השרון, ומנדרין.

לצפייה בכל האירועים