Instagram Youtube Facebook עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

רישום להרצאות וקורסים

  • איך נרשמים באתר לקורס/הרצאה?

ניתן לחפש את הקורסים/ההרצאות המבוקשים לפי שמם, או שם המרצה. לחילופין, ניתן לחפש קורסים לפי שיוך הקטגוריה שלהם. 
לאחר שהגעתם לעמוד הקורס, יש ללחוץ על הכפתור לרכישה ולבחור (במידה ויש בחירה) בין הרשמה באולם ל-Zoom.
**שימו לב: לקוחות ממשיכים (לקוחות שהיו מנויים בשנת תשפ"ב) וחברי מועדון "קתדרה פלוס" (לפרטים ולרישום לחצ.י כאן) נדרשים להתחבר לאתר בתחילת התהליך על מנת לקבל את המחירון המתאים. לביצוע ההתחברות יש ללחוץ על כפתור התחברות מנויים בתפריט העליון מצד שמאל באתר. 

  • האם חייבים לבחור מראש אם להירשם לקורס באולם או ב-Zoom? 

חייבים לבחור מנוי בסיסי באולם או ב-Zoom, אך ניתן להחליף את הקורס או המפגשים בו מהאחד לשני, בתיאום איתנו (לא מומלץ לחכות לרגע האחרון).

  • האם ניתן להירשם להרצאה אחת בלבד מתוך קורס? 

ניתן להירשם להרצאות בודדות מתוך קורסים כשבוע לפני מועד ההרצאה המבוקשת. את הרישום ניתן לעשות דרך האתר / המוקד הטלפוני: 5288* / הודעת וואטסאפ למס': 052-9990513.

  • מה עושים אם אינני יכול.ה להשתתף במפגש במועד שנקבע?

ניתן לבקש את הקלטת המפגש (במידה שיש) או לקבל זכות למפגש חלופי (זיכוי).

  • איך ניתן להירשם להרצאה על חשבון זיכוי?

מימוש זיכוי להרצאה יתבצע כשבוע לפני מועד ההרצאה המבוקשת דרך שירות הלקוחות. לפרטים נוספים בנוגע לנהלי זיכויים לחצ.י כאן.

  • האם ניתן לראות באתר לאילו קורסים והרצאות אני רשומ.ה? 

במידה וביצעתם התחברות לאתר תוכלו לראות את הקורסים וההרצאות אליהם נרשמתם באמצעות לחיצה על הכפתור אזור אישי. לשם התחברות לחצו על התחברות מנויים הממוקם בתפריט העליון מצד שמאל באתר. 

  • האם ניתן לבטל קורס גם לאחר ששילמתי עליו?

לפרטים לגבי תנאי ביטול הרשמה לחצ.י כאן


הרצאות מקוונות ב- Zoom

  • איך מתחברים ל-Zoom?

קישור ל-Zoom יישלח במייל. לאחר לחיצה על קישור המפגש תתחברו ישירות לתוכנת ה-Zoom. 
שימו לב: הקישור שנשלח הינו אישי וניתן להתחבר עמו ממכשיר אחד בלבד. 

מתי נשלח הקישור למפגש ב-Zoom?

– קישור להרצאות המתקיימות בערב יישלח בבוקר ההרצאה.
– קישור להרצאות המתקיימות בבוקר יישלח ערב ההרצאה.

  • למה לא קיבלתי את הקישור ל-Zoom?

קישור ל-Zoom נשלח אוטומטית לכל הלקוחות הרשומים להרצאה. הקישור נשלח למייל שמוזן במערכת עבור כל לקוח. 
במידה ואינכם מוצאים את הקישור להרצאה מומלץ לחפש בדוא"ל הודעה מהכתובת – katedra@email.smarticket.co.il, או לחילופין את צירוף המילים "קישור הצטרפות למפגש". 
שימו לב: המיילים עשויים להתקבל גם בדואר זבל /ספאם, וב- GMAIL גם בתיבת קידומי מכירות/Promotions. במידה ולא קיבלתם מייל עם קישור המפגש ב-Zoom, מומלץ לבדוק האם המייל הגיע לאחת מהאפשרויות הנ"ל.

  • נותקתי מההרצאה באמצע מפגש, מה עושים?

בעיה שמתרחשת לעיתים בתוכנת ה-Zoom. אין מה לחשוש – הפתרון הוא פשוט! התחבר.י מחדש דרך הלינק עמו נכנסת להרצאה. לחלופין, אם המפגש מוקלט, אפשר לבקש את הקלטתו.

  • איך אפשר לראות את ההרצאה בטלוויזיה?

במידה ויש לכם טלוויזיה "חכמה" עם חיבור HDMI תוכלו לחבר את המחשב למסך הטלוויזיה ולצפות בהרצאה. לסרטון הסבר לחצ.י כאן.


צפייה בהרצאה מוקלטת

  • האם ההרצאות ב-Zoom מוקלטות?

רוב ההרצאות המקוונות ב-Zoom מוקלטות. אנו עושים מאמצים על מנת להקליט את כל ההרצאות, אך חלקן אינן מוקלטות לבקשת המרצים. מומלץ לפנות אלינו כדי לדעת אילו מפגשים מוקלטים.

  • איך מקבלים הקלטה של מפגש?

יש לפנות לשירות הלקוחות ולבקש להירשם לקבלת ההקלטה של ההרצאה המבוקשת. ההקלטה תשלח אליכם עד כ-24 שעות לאחר קיום ההרצאה.

  • מתי ניתן לצפות בהקלטה?

ההקלטה תקפה ל-48 שעות ממועד שליחתה.
שימו לב: אם תוקף ההקלטה עבר, לא ניתן יהיה לצפות בהרצאה.

  • איך צופים בהרצאה מוקלטת?

עד כ-24 שעות לאחר קיום ההרצאה יישלח למי שנרשמ.ה מראש מייל עם קישור ישיר לאזור האישי באתר, בו ניתן לצפות בהרצאה המוקלטת.
עבור לקוחות שנרשמים להקלטה לאחר ההרצאה – ההקלטה תמתין באזור האישי באתר.


יש לכם שאלות נוספות? צרו עמנו קשר ונשמח לענות.
katedra@katedra.co.il | *5288 | וואטסאפ 052-9990513